Viata este cel mai frumos dar daruit de divinitate..

Viata este cel mai frumos dar daruit de divinitate..

duminică, 14 noiembrie 2010

Cum sa ne incepem ziua cat mai bine

Cum sa iti incepi ziua in cel mai frumos si optimist mod chiar si atunci cand
te trezesti fara chef de nimic sau cand nu te simti prea obosita:

1. Trezeste-te dimineata nerabdatoare sa incepi o zi. O noua aventura. O
noua provocare. Priveste fiecare zi din viata ta ca pe un dar de pret.
Pretuieste-o!
2. Imediat ce te trezesti dimineata mergi la baie si spala-te pe fata si te
vei inviora imediat. Pentru un efect mai mare poti sa folosesti ceai de
menta sau apa termala. Te vei simti de 10 ori mai bine si vei fi gata de
“atac”.
3. Nu sari peste micul dejun. Dimineata mananca precum o regina! Este
cea mai importanta masa a zilei si iti va oferi aportul de energie de
care ai nevoie pe tot parcursul zilei.
4. Manaca fructe, legume, seminte si evita cat mai mult mancarea
nesanatosa.
5. Bea apa din belsug!
6. Incepe cu o activitate placuta tie. Care sa te faca sa iti intri in ritm si
sa iti dea un tonus bun.
7. Apoi inceraca sa rezolvi cat mai repede lucrurile de care te feresti si
pe care tinzi sa le amani mereu. Vei vedea ca imediat ce te-ai apucat
de acel lucru pe care tot il amanai te vei simti mult mai bine, iar la
finalizare lui te vei simti wonderwoman gata sa mute muntii din loc.
8. Incepe-ti ziua cu articole si lucruri pozitive.
9. Fa-o acum!! Amanarea este inamicul nostrum cel mai mare. Atunci
cand nu ai chef de ceva, sau te simti prea lenesa….trebuie sa treci la
treaba chiar in acel moment. Ca altfel se va accentua din ce in ce mai
mult starea ta de lene si inactivitate.

Pasi pentru a continua ziua mai fericita

Cum sa nu pierzi timpul, cum sa iti mentii motivatia si
mintea treaza:

10. Nu te uita prea mult la televizor sau nu te uita deloc. Te asigur ca nu
vei ramane ultima care afla stirile. Eu citesc de obicei dimineata
repede titlurile stirilor importante si doar daca vreau sa aflu detalii mai
multe despre un subiect ce ma intereseaza intru si citesc toata stirea.
In rest ma concentrez pe ceea ce ma intereseaza pe mine.
11. Investeste in tine si concentreaza-ti atentia si energia pe chestiile cu
adevarat importante. Nu iti irosi timpul cu stiri mondene, barfe,
horoscop si altele. Cel putin nu petrece mai mult de 5-10 min intr-o
pauza asa de relaxare.
12. Petrece timp macar o data pe saptamana cu persoane peste 70 si sub 6
ani.
13. Fa sport!! Sau macar alege-ti o activitate fizica care sa iti placa. 14. Educa-te sa faci cat mai multa miscare si usor usor vei deveni din ce
in ce mai energica si mai activa.
14. Fa zilnic o plimbare de macar 10-30 de minute in natura. Si in timp
ce te plimbi, zambeste, oberva natura, bucura-te de aerul curat,
mediteaza.
15. Stii regula celor 3 de E? Traieste cu Energie, Entuziasm, Empatie.
16. Nu pierde timp si energie barfind.
17. Renunta la sentimentele negative asupra lucrurilor pe care nu le poti
controla. In loc sa faci asta mai bine investesti energie pozitiva in ceea
ce faci.
18. Intelege ca viata este ca o scoala si ca esti aici ca sa inveti. Nimeni nu
s-a nascut invatat. Problemele sunt pur si simplu parte din programa
scolara si lectiile pe care le inveti dupa ce rezolvi o problema vor fi
invatate pentru tot restul vietii.
19. Fa acea activitate pe care adori sa o faci.
20. Fa totul in jurul tau mai frumos. Decoreaza-ti camera, biroul, locul
unde iei masa, locurile in care mergi mai des. Stand in locuri frumoase
te va face sa te simti mult mai bine.
21. Citeste cat mai mult. Nu lasa nici o zi sa treaca fara sa citesti macar o
pagina.
22. Alege carti care sa te inspire, carti de la care sa inveti ceva, carti care
sa te motiveze.

Pasi pentru a-ti incheia ziua multumita si cum
sa ai un somn linistit si odihnitor

23. Dormi macar 6-7 ore pe noapte. Conteaza
calitatea somnului nu neaparat sa dormi 8-9-10
ore pe noapte. Unii dorm si 12 ore si tot obositi
de simt.
24. Deschide larg geamul inainte de culcare. Fa cateva exercitii de
respiratie. Fa o baie, da-te cu crema pe tot corpul, in timp ce asculti in
surdina o muzica relaxanta.
25. Priveste-te in oglinda si zambeste. Multumeste-ti pentru ceea ce ai
realizat astazi. Vezi cat de minunata esti?
26. Ai grija sa nu mananci cu 2 ore inainte sa adormi. Daca ai stomacul
plin nu te mai odihnesti asa de bine. Ca sa nu mai vorbim de alte
consecinte pe care cu siguranta le cunosti.
27. Baga-te in pat cu 30 de minute mai devreme si renunta la obiceiul
prost de a adormi la televizor. Citeste..macar 30 de minute.
28. Este de preferat ca dormitorul sa nu aiba aparatura electronica. Adica
in timpul somnului ar fi bine sa stai cat mai departe de televizor,
calculator, combina si altele. Emit radiatii.
29. Apoi inchide ochii si viseaza la viata pe care vrei sa o ai pana adormi.
E foarte important sa adormi cu dorinta ta in minte. Trebuie insa sa
crezi din tot sufletul in acel vis, sa simti ca este real.
30. Viseaza si cand esti treaza! Viseaza, viseaza, viseaza!

Pasi pentru a fi mai fericita si multumita cu tine

Uita-te in oglinda si uita-teapoi la ceilalti. Nu arati ca ei
si ei nu arata ca tine. Esti unica. Nu te chinui
sa arati altfel. Fii tu!!!
Incepe-ti ziua exclamand in oglinda cat de minunata si frumoasa esti.
Viata ta este exact asa cum ti-o faci tu. Asa ca fa tot posibilul sa ti-o faci mai frumoasa. Umplte-ti viata de tot ceea ce iti place.
Nu te compara cu altii. Nu ai de unde sa stii prin ce au trecut ei ca sa
ajunga acolo.
Renunta la toate ideile de a fi frumoasa fara a fi santoasa. Sanatatea
inseamna frumusete. Asa ca merita sa faci totul pentru sanatate.
Foloseste creme si masti preparate in casa, mananca sanatos, fa sport.
Danseaza! Te va face sa te simti bine si iti va da multa energie.
Implicit te vei simti mai frumoasa si mai atragatoare.
Zambeste!! Vei arata si te vei simti de 100 de ori mai bine!
Joaca-te!!! Atunci cand ne jucam se elibereaza in creier un hormon
al fericirii…si te va face sa te simti minunat.
Invata ceva nou! Astazi este o zi minunata sa incerci ceva nou. Poate
asa iti vei descoperi un nou talent sau un nou hobby. Fii mereu
deschisa la nou.
Mediteaza! Stai intr-un loc cu multa liniste si mediteaza macar 10
minute.
Cunoaste-te pe tine.
Stabileste-ti niste obiective
Defineste-ti visurile si lupta pentru ele. Important este sa stii foarte
bine ceea ce vrei, apoi sa lupti si sa perseverzi pentru a-ti implini
visele.
Traieste fara regrete! Avem o singura viata! Si fiecare zi din viata
noastra poate fi o binecuvantare si un dar sau din contra poate fi o
permanenta nemultumire. Fa doar ceea ce consideri tu ca este corect. Creeaza-ti niste valori si traieste dupa ele. Viseaza!
Crede!
Actioneaza!
Trebuie multa autodisciplina si educatie ca sa poti face zilnic ceea ce
trebuie, asa că vei primi ajutor, dar nu cel pe care ti-l doresti, ci cel de
care ai nevoie, poate nu cel care crezi TU ca trebuie, ci cel care vei
intelege mai tarziu ca a fost necesar.
Pasi pentru a fi mai fericita in relatiile cu ceilalti

Viata e foarte scurta si nu merita sa urasti pe nimeni. Nu iti irosi
energia si nu iti amari sufletul cu sentimente negative.
Iarta pe toata lumea pentru orice. Atunci cand esti impacat cu ceilalti
vei fi impacat si cu tine. Si numai asa vei putea fi in totalitate implinit.
Sa nu crezi ca cei care te-au facut sa suferi nu te-au ajutat cu nimic,
vei vedea in timp ca ei ti-au fost cei mai buni profesori, ar trebui poate
sa le multumesti, dar asta doar dacă devii un catarator ce merge pana
la capat, pentru ca sus, vederea este minunata, indiferent de costuri.
Ce gandesc si vorbesc altii despre tine nu este treaba ta. Fii tu
impacat cu tine si asta e tot ceea ce conteaza. Tu iti traiesti viata ta nu
pe a altcuiva si o traiesti asa cum iti place tie nu cum le place lor.
Ignora barfele.
Jobul tau nu te va face sa te simti mai bine atunci cand esti bolnav sau
atunci cand nu esti intr-o stare prea buna. Prietenii tai DA. Pastreaza
legatura cu ei si implica-te in relatia cu ei.
Incearca sa faci macar 3 persoane pe zi sa zambeasca. Din suflet!
Scapa de tot ceea ce nu este folositor, ce nu este frumos sau care nu
iti produce bucurie.
Suna-ti familia des!
Fii draguta cu ceilalti. Chiar si cele mai frumoase persoane atunci
cand sunt rele, arogante, infumurate si cu replici taioase cu siguranta
nu mai sunt frumoase deloc. Asa ca fii cat se poate de amabila,
zambareata si draguta si vei face si ziua celor din jur mai frumoasa, nu
numai a ta.
Multumeste-le celor din viata ta pentru ca iti fac viata mai frumoasa.
Si fa asta des. Se vor simti minunat sa stie ca apreciezi ce fac pentru
tine si vor dori sa iti ofere si mai mult.
Doar pentru ca altii sunt diferiti. (religie, cultura, culoare, educatie,
mentalitate) nu inseamna ca nu merita incredrea ta. Da-le oamenilor
din jurul tau motive sa se simta frumosi si iubiti si vei vedea cat de
bine te vei simti.
Daruieste in fiecare zi ceva bun celor din jurul tau.

Afirmatii ce iti vor schimba viata si te vor face
mai fericita si mai implinita


Afirmartiile sunt o unealta extraordinara care te ajuta sa iti invingi teama, sa
cresti increderea in tine, sa atinci prosperitate si abundenta in viata ta, sa te
simti mai implinit si multe altele. Problema este ca multi nici nu stiu cum sa
scrie aceste afirmatii si mai apoi cum sa le spuna pentru a functiona.
Exista foarte multe parerei in ceea ce priveste afirmatiile. Dar parerea mea
personala este ca cel mai important este sa functioneze pentru tine. Nu exista
niste reguli precise si stricte ce trebuie urmate atunci cand scrii si formulezi
o afirmatie. La urma urmei conteaza sa iti distragi atentia si energia de la
gandurile negative, si sa te concentrezi pe cele pozitive asa incat sa te simti
mai fericita, implinita, in siguranta, si orice altceva ce vrei sa obtii.
Mai jos ti-am pregatit o lista de afirmatii care te vor ajuta sa incepi acest
proces. Dupa un timp vei putea sa iti creezi propriile afirmatii.
ATENTIE: foloseste-le doar pe cale care crezi ca rezoneaza cu tine.


Cu fiecare clipa sunt tot mai sanatoasa si plina de viata!
Imi fac timp si imi face placere sa imi cultiv talentele.
Am multi oameni optimisti in jurul meu si atrag si mai multi.
Aleg sa gandesc pozitiv si sa am emotii pozitive.
Vad orice situatie ca pe o oportunitate pentru dezvoltarea mea personala.
Cu fiecare zi sunt mai puternic , mai sanatoas , mai fericit.
Sunt deschisa si receptiva la inspiratia divina.
Intampin aceasta zi cu bucurie si incredere.
Aleg sa radiez sanatate, succes si iubire oriunde ma aflu.
Privesc cu recunostinta orice situatie ca pe o ocazie de a invata o lectie
necesara.
Sunt impacata cu mine insami si plina de dragoste.
Aleg sa fiu de nota zece in tot ceea ce fac.
Sunt libera sa-mi determin cursul vietii dupa dorinta mea.
Vad lumea ca pe un loc cu minunate oportunitati .
Aleg sa devin libera si fara frica.
Ma eliberez acum de limitarile si greselile trecutului.
Sunt ghidata de intuitie si inspirata in gandurile, cuvintele si faptele mele.
Am incredere in capacitatea mea de a reusi.
Lucrurile pe care le atrag sunt chiar mai bune decat ma asteptam.
Aleg sa fiu atenta la mesajele pe care le primesc din adancul meu.
Sunt energica si plina de viata.
Cu fiecare pas, inaintez in directia visurilor mele.
Ma vad inconjurata de iubire si armonie.

Afirmatii pentru incredere si respect de sine

• Merit sã traiesc din plin si sa am tot ce este mai bun.
• Sunt propriul meu stapan ai nu ma afecteaza parerile ai atitudinile negative
ale altora.
• Ma aprob si ma simt excelent cu mine insumi.
• Sunt o persoana importanta si valoroasa.Merit respectul altora.
• Astept cu încredere sa-mi indeplinesc telurile si depasesc repede orice
obstacol temporar.
• Sunt o persoana de actiune. Fac lucurile care trebuie si în ordinea potrivitã.
• Sunt o persoana capabila si talentata.
• Ma accept in intregime asa cum sunt si am incredere in mine insami.
• Sunt deja o persoana valoroasa. Nu trebuie sa-mi dovedesc acest lucru.
• Sentimentele si nevoile mele sunt importante.
• Am mult calitati.
• Am incredere in capacitatea mea de a reusi in viata.
• Am incredere si ma respect si merit respectul altora.
• Accept cã e in regula sã fac si greseli. Din ele invat si evoluez.
• Reusesc în tot ce fac.
Afirmatii pentru sanatate
• Cu fiecare zi ma simt din ce în ce mai bine.
• Corpul meu este puternic si sanatos.
• Sunt sanatoasã si plina de viata.
• Eu ma vindec acum.
• Mã bucur cã sunt sanatoasa si plina de energie.
• Am credinta in Dumnezeu si primesc de la el sanatate si viata.
• Sunt vindecata, sunt sanatoasa acum.
• Aleg sa fiu sanatoasa acum.
• Am grija de mine însami.
• Totul functioneazã perfect în corpul meu.
• Stomacul (ficatul, gatul etc) meu funcŃioneaza excelent.
• Am un somn profund si odihnitor

Afirmatii pentru relatii interpersonale

• Eu radiez incredere si bunavointa.
• Sunt prietenoasa cu oricine intalnesc, tratez pe fiecare cu respect si
consideratie.
• Sunt increzatoare si fermecatoare cu oamenii pe care ii intalnesc.
• Imi place sã vorbesc în fata unui public numeros.
• Imi iubesc familia si prietenii.
• Ii accept pe altii asa cum sunt.
• Sunt o invingatoare. Ma inconjor de invingatori.
• Ii ajut si pe altii sã reuseascã.

Afirmatii pentru prosperitate


• Sunt bogata si prospera.
• Iubesc banii si banii mã iubesc.
• Banii curg continuu in viata mea si sunt prospera.
• Eu merit prosperitatea.
• Eu am mereu mai multi bani care intra in buzunarul meu , decat ies din el.
• Merit ce e mai bun pentru mine si primesc ce e mai bun pentru mine.
• Pot reusi .Reusesc.
• Eu cresc din succes in succes.
• Când o usa se inchide, o alta mai mare si mai buna se deschide.
• Cu fiecare zi , sunt din ce in ce mai bogata.
• Eu castig tot mai multi bani cu fiecare zi.
• Eu atrag banii ca un magnet.
• Merit si primesc de la viata tot ce e mai bun.
• Ceea ce Dumnezeu a dat altora, imi da si mie.
• Multumesc pentru tot ce am si tot ce primesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu