Viata este cel mai frumos dar daruit de divinitate..

Viata este cel mai frumos dar daruit de divinitate..

luni, 10 ianuarie 2011

Habar nu ai de ce esti in stare !!!




Daca toti oamenii ar incepe sa aiba o atitudine pozitiva, ar cauta binele si si-ar oferi complimente unii altora, in loc sa se planga si sa evidentieze greselile, ar determina o schimbare sociala, una in care noi toti... ne-am ridica reciproc. Am munci mai mult, am gandi mai bine, am avea mai multe idei, visuri marete, am aduce contributii mai mari si am avea o parere mai buna despre noi si despre lumea in care traim!
Mi-a placut mesajul transmis.Atat de motivant.

Un comentariu:

  1. Felicitari,Anca! Inr-adevar mesajul transmis: daca am munci mai mult, am gandi mai bine, am aduce contributii mai mari in societatea in care traim!

    RăspundețiȘtergere