Viata este cel mai frumos dar daruit de divinitate..

Viata este cel mai frumos dar daruit de divinitate..

miercuri, 20 aprilie 2011

NATURA...PRIMAVARA




















Este din nou primavara.
Primavara a asternut peste tot un covor multicolor. Campurile si dealurile au inverzit, iar livezile se pregatesc sa dea in floare. In paduri , muschiul copacilor e moale ca o perna de puf, iar brazii care abia si-au lepadat mantia de nea privesc mandrii catre soare.
Eu bucurandu-ma de toate aceste minuni ale naturii , m-am intrebat de ce oare nu este intotdeauna primavara ? Atunci natura e plina de viata si intrece pe oricine si orice la frumusete. Oare este trecatoare aceasta frumusete ? Dar de ce ar fi asa? Natura nu are o frumusete trecatoare ,are doar haine pe care le imbraca si cu ajutorul carora se schimba total. Si iata ca am ajuns astfel , la concluzia ca toate anotimpurile sunt frumoase , dar parca primavara ocupa un loc special in sufletul meu.
Eu cred ca nimic nu este mai frumos decat un peisaj de primavara , in care toate elementele descrise se afla intr-o conexiune si armonie perfecta , asemenea unor reguli luate din tipare.
Prin frumusetile naturii, fluturii sufletului nostru zboara zambind spre stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu